e-Doręczenia
są nowym, dodatkowym sposobem na kontakt z naszym Bankiem. Korespondencja wysłana w wykorzystaniem tej usługi, jest odpowiednikiem listu poleconego za potwierdzeniem odbioru.
Dzięki niemu:
- przesyłasz i odbierasz dokumenty i dane w formie elektronicznej, bez konieczności wysłania ich w tradycyjnej, papierowej wersji
- otrzymujesz dowód wysłania i doręczenia danych
- Twoje dane są chronione przed utratą, kradzieżą lub ich zmianą.
Nasz adres e-Doręczeń to: AE:PL-20018-47549-SJAFC-23
Dlaczego włączyliśmy e-Doręczenia
5 października 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadziła m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Datą obowiązującą dla stosowania e-Doręczeń dla Banków jest 1 kwietnia 2025r.
Jak korzystać z usługi e-Doręczeń
Reklamacje na adres e-Doręczeń możesz przesłać dopiero po udostępnieniu tej usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego. Na tę chwilę ta usługa nie jest jeszcze aktywna. Aby w przyszłości skontaktować się z nami przez usługę doręczeń elektronicznych, musisz mieć swoją skrzynkę i być użytkownikiem tej usługi.
Gdzie można znaleźć więcej informacji
Informacje o usłudze e-Doręczeń, terminie jej udostępnienia, a także odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na rządowej stronie internetowej https://www.gov.pl/web/e-doreczenia